!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

Felanmälan

 

Vid felanmälan kontakta vår tekniska förvaltare Nordstaden på följande nummer:  08-32 40 60 , vardagar mellan kl 0700 och 1600.
Vid akuta fel under övriga tider vänligen kontakta Dygnet Runt Service på telefon  08-18 70 00 .
E-post: info@nordstadenstockholm.se 

Observera att fel åtgärdade inne i en lägenhet debiteras den enskilde medlemmen. Om det är fel som föreningen ska stå för ska styrelsen kontaktas innan åtgärd sker. 

Vid fel på hissen, ring  08-564 350 10  dygnet runt. Ange alltid ”ITK-Hiss” samt adressen där hissen är belägen.

Vattenläckage 
Vid vattenläckage: stäng av inkommande vatten genom att vrida “Ballofixventilen” ett kvarts varv. Ventilerna finns i bad- och duschrum (vid tak eller golv på inkommande rör) samt i köket (bakom den löstagbara skivan i diskbänkskåpets rygg). För mer information angående vattenläckage se Luft, värme och vatten.
 
Störningar från grannar 
Ibland händer det tyvärr att grannar väsnas sent på nätter eller på annat sätt stör. Ibland beror det på okunskap om hur lätt ljud går genom golv och tak. Som ett första steg är det bra att tala direkt med sin granne och påtala problemet.
 
Skulle störningarna fortsätta behöver ni skriva ner vilken typ av störning det rör sig om samt tid och datum. Medela detta till styrelsen.
 
Vid högljudda fester på sena tider kan ni få hjälp av polisen.
Ring  08-40 11 900 .
 
Om du har någon fråga till oss i styrelsen kan du kontakta oss på kolonnen@gmail.com.
Utskriftvänlig version